Apie mus

Delta Management Solutions teikia platų spektrą paslaugų žmogiškųjų išteklių srityje. Esame sukaupę daugiau nei 25 metų patirtį Lietuvos ir tarptautinėje rinkoje, įgiję įmonių bei kandidatų pasitikėjimą. Nuolat siekiame stiprinti savo praktinę patirtį ir įgūdžius, o taip pat profesinius ryšius, kad galėtume kuo profesionaliau patenkinti verslo poreikius ir padėti įgyvendinti tikslus.

Mūsų kompetencijos


Vadovų/specialistų atranka ir tiesioginė paieška
Specializuojamės plataus spektro atrankose, nuolat vykdome įvairiose verslo srityse dirbančių vadovų/specialistų paiešką ir atranką (finansai ir administravimas, gamyba/inžinerija, pardavimai, rinkodara/komercija, žmogiškieji ištekliai, teisė ir daugelis kitų). Vieno projekto metu dirba kelių žmonių komanda, kurių žinios apie šiuolaikinę darbo rinką, kandidatų lūkesčius, motyvaciją ir kandidatų pritraukimo kanalus padeda klientui surasti tinkamiausius komandos narius greičiau ir kokybiškiau.
Įvertinimo centras
Esame vieni pirmųjų Lietuvoje, pradėjusių taikyti įvairiapusį asmenybės vertinimą. Mūsų išskirtinumas yra galimybė pasiūlyti platų asmenybės vertinimą, naudojant loginius/asmenybės testus, simuliacinius pratimus ir psichometrinius testus, kurie leidžia objektyviai įvertinti, kiek vertinamojo įgūdžiai, nuostatos ir psichologinės ypatybės atitinka reikalavimus, keliamus konkrečiai darbo pozicijai. Siekiant objektyvumo, vertinimą atlieka bent du vertintojai, įgiję psichologijos krypties išsilavinimą ir turintys praktinių žinių naudoti psichometrinius testus. 
Laikinasis įdarbinimas/darbuotojų nuoma
Siūlome kompleksinius ilgalaikio laikinojo įdarbinimo (apibrėžto laikotarpio) sprendimus, kurie padeda klientams patenkinti naujų darbuotojų poreikį ir sumažinti adminstracinius kaštus.
Konsultacijos personalo ir karjeros klausimais
Esame ekspertai ir norime dalintis savo žiniomis. Padedame vadovams ir kandidatams geriau suprasti, kaip „rasti“ vienas kitą. Teikiame mokymus/konsultacijas įvairiomis personalo ir karjeros temomis bei ugdome praktinius įgūdžius. Siekiame, kad specialistai galėtų profesionaliau valdyti įvairius personalo procesus, o kandidatai atrastų savo karjeros kryptį.
Mūsų vertybės
PROAKTYVUMAS
Mūsų atrankos strategija remiasi išskirtiniu proaktyvumo principu. Aktyviai kreipiamės į potencialius kandidatus ir dalinamės su jais galimomis karjeros galimybėmis/perspektyvomis. Tokiu būdu randame, pakalbiname ir motyvuojame kandidatus ryžtis karjeros pokyčiams.
LANKSTUMAS
Ieškome kūrybingų sprendimų ir atsižvelgiame į situacijos individualumą. Mūsų paslaugų terminai, atrankos strategija, komunikacija su kandidatais ir atrankos procesas yra pritaikomas prie verslo ar individualių poreikių.
PARTNERYSTĖ
Domimės klientų ir kandidatų poreikiais, siekdami kuo geriau pažinti abi puses, ir dalinamės išsamiu grįžtamuoju ryšiu. Tikime, kad turėdami pakankamai informacijos, galėsime padėti tvirtus pamatus ilgalaikiam bendradarbiavimui.
INDIVIDUALUS DĖMESYS IR RŪPESTIS
Siekiame tapti nuolatiniu verslo partneriu, todėl konsultuojame klientą ne tik su projektu tiesiogiai susijusiais klausimais. Esame atviri ekspertai, dalinamės patirtimi ir palaikome nuolatinį ryšį su klientais ir kandidatais. Mums rūpi sėkmė ir rezultatas, todėl žadame tai, ką galime įgyvendinti.
Istorija

1992

„HR Strategies“

1992 m. Vilniuje buvo įsteigta "HR Strategies".
1994

„Aon Consulting“

1994 m. įmonę įsigijo "Aon Inc.". Taip įmonė tapo "Aon Consulting", viena iš 500 JAV veikiančių Aon Corporation, antros pagal dydį pasaulyje draudimo brokerių ir vienos iš dešimties JAV pirmaujančių konsultacinių kompanijų, korporacijos nare.
2004

„Delta Management Solutions"

2004 m. Vilniuje žmogiškųjų išteklių paslaugų srityje dirbanti įmonė atsiskyrė nuo Aon Inc. ir šiandieną ji žinoma kaip UAB Delta Management Solutions. Įmonė išlaikė "Aon Alliance Partner" statusą, kurio pagrindu šiuo metu ir veikia.

25+ metų patirties
16+ šalyse, 3 kontinentuose vykdyti projektai
100+ klientų